domingo, 18 de diciembre de 2011

Little stories

Momentos, sentimientos.. que nos transmiten las imágenes.
Moments, feelings, that photographies give us.


we have fun

 we tattoo

we love

we sing

we look

we pose

we are indians

we pray

we learn

we make up

we feel



we chat

we dress

we die

we meet

we fly

we love night

we hurt

we cut

we dance

we drive


we are skeletons

we believe


we laugh


we have brothers




we love parties

we are freaks
we skate



we are simetric

we are crazy


we want to die


we kiss

we keep dancing

we express ourselves



Muchas gracias a todos los que votasteis por mi en stylepiques, he ganado!!! :D 
Buena semana a todos!
Thanks to all the people who vote for me in stylepiques, I won!!!:D
Have a nice week!




NONE

9 comentarios:

  1. Siii es que son perfectas! Estoy entre una Diana, una polaroid o una fisheye...tendré que ver preguntar y probar, pero está decidido :)
    Muchas Gracias por pasarte guapa!

    ResponderEliminar
  2. congratulation on winning, thanks for information regarding taylor momsen , I add it already.... follow each other?
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. This is very very beautiful! I loved every picture. Meaningful!

    ResponderEliminar
  4. me han encantado las fotos!!! muy chulo tu blog!!
    besitos

    Bronika

    ResponderEliminar
  5. Que pasada de post,las fotos que has elegido son preciosisisisisisisimas!! :)
    Car

    ResponderEliminar
  6. awww me encanto el post, mas la imagenes de peliculas! :D

    ResponderEliminar
  7. Hay cosas que en serio me recuerdan mucho, como creo que intentaste. Y las frases del final, algunas las conocía y otras en serio me han gustado. Besotes y feliz navidad

    ResponderEliminar
  8. This was so inspiring and brought so many memories to me <3 this makes me think about how complex the human bean actually is!

    Have a Merry Christmas sweetie <3

    xoxo

    blonde-frosting.blogspot.com/

    ResponderEliminar